آمادگی 11 مسجد لاهیجان برای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی
کد خبر: 3584157
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
صباحی خبر داد:

آمادگی 11 مسجد لاهیجان برای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان گفت: به منظور تمهیدات لازم برای نمازگزاران و همچنین پاسخ به سوالات شرعی و شبهات دینی 11 مسجد شهرستان علاوه بر امکان اقامه نماز جماعت آماده ارائه خدمات مشاوره دینی به مسافرین است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عباس صباحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ و تعالیم دینی مردم در ایام عید و شادی اظهار کرد: عید نوروز از اعیاد ملی ما ایرانی هاست که با همراهی فرهنگ اسلامی جلوه ای زیبا به خود می گیرد، بازدید و سیر و سفر به مناطق مختلف کشور یکی از این ویژگی های بارز فرهنگ عید نوروز است.

وی افزود:شهرستان لاهیجان در میان کشور به‌عنوان شهر گردشگر پذیر معروف است و هر ساله شاهد ورود خیل گردشگران نوروزی هستیم که ضمن بازدید از اقوام و خویشان به دیدن طبیعت خدادادی شهرستان می پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان گفت: شهرستان لاهیجان از جمله نقاطی در گیلان است که هم چشم انداز کوهستانی و ساحلی را دارد و همین موضوع در جذب گردشگر به این ناحیه موثر است، لیکن باید از این فرصت جهت تبلیغ فرهنگ و آداب اسلامی و ایرانی نوروز بهره جست و مساجد بین راهی و حتی شهری و روستایی آماده پذیرایی از مسافرین باشند.

حجت‌الاسلام صباحی در پایان تصریح کرد: به منظور تمهیدات لازم برای نماز گزاران و همچنین پاسخ به سوالات شرعی و شبهات دینی 11 مسجد شهرستان علاوه بر امکان اقامه نماز جماعت آماده ارائه خدمات مشاوره دینی به مسافرینی است که ایام نوروز 96، شهرستان لاهیجان را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند.


captcha